سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبرسایبری تاسوکی

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛ غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

خاکیان افلاکی

گـفتم کـلـید قـفل شهــادت شکسـته اسـت!

یا انـدر ایـن زمـانه، در بـاغ بستـه اسـت؟

خندید و گفت: ساده نباش ای قفس پرست!

در بسته نیست پال و پر ما شکسته است!

التماس دعا



نوشته شده توسط : زریافتی

http://warrior313.com/wp-content/uploads/hazrate-zahra1.jpg




برچسب ها : فاطمیه
نوشته شده توسط : زریافتی

http://warrior313.com/wp-content/uploads/Zarif.jpg

هوالحق

این روزها اسم ما شده است تازه انقلابی هایی که افراطی هم هستیم! جالب است نه؟ حالا اگر ما گلویمان برای حاصل خون و جان شما پاره شود، با نتانیاهو و سایر افراطیون مقایسه می شویم! حالا هرکسی نقدی بنویسد و بگوید، یارِ دشمن تلقی می شود. راستی نظر شما چیست؟ ما نگران آینده باشیم یا نه؟ به نظر شما فردای قیامت شرمنده ی شما نمی شویم ؟ شرمنده همه روزهایی که شما برای چرخیدن سانتریفیوژها جان کندید، شب هایی که بی خوابی کشیده اید برای به دست آوردن آنچه غربی ها ما را تحریم کرده بودند. راستی ما چه کنیم؟ این نگرانی دلمان را آشوب کرده است. باز همان کلمات لقلقه ی زبانمان ، شهدا شرمنده ایم ..
شهید مسعود علی محمدی شهید مجید شهریاری
شهید داریوش رضایی نژاد شهید مصطفی احمدی روشن

سال ها سوخته اییم برای 20 درصد ، و حالا 100 درصد آن 20 درصد را سوزانند

ننگ بر دولتی که عزت ش را به شکم بفروشد …




برچسب ها : سیاسی نوشت
نوشته شده توسط : زریافتی

http://axgig.com/images/82891528786225576487.jpg

وقتی که از خون ترسیدیم، از آبرو ترسیدیم، از پول ترسیدیم، بخاطر خانواده ترسیدیم، بخاطر دوستان ترسیدیم، بخاطر راحتی و عیش خودمان ترسیدیم، به خاطر پیدا کردن کاسبی، برای پیدا کردن یک خانه دارای یک اتاق بیشتر از خانه قبلی، وقتی بخاطر این چیزها حرکت نکردیم، معلوم است، 10 نفر مثل امام حسین هم که بیایند همه شهید خواهند شد.

رهبر انقلاب

 




برچسب ها : بیانات رهبری
نوشته شده توسط : زریافتی

نباید اجازه داد حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شود/ اردوهای راهیان نور زمینه «زیارت با معرفت» مناطق عملیاتی را فراهم کند


www.leader.ir

ادامه مطلب...


برچسب ها : بیانات رهبری

نوشته شده توسط : زریافتی

اولش همه میگن عشقه. من عاشقتم و جز تو هیچکسی رو ندارم. اما نمیدونم چرا تو این عشق دیگران رو هم سهیم می کنند. پسره اینقدر ضعف دختر داره که از صد کیلومتری دختر می بینه راهش رو کج می کنه و میره تو مسیری که دختره راه میره. یا اگه صدتا تاکسی خالی از کنارش رد بشه تو تاکسی میشینه که دختر توش نشسته باشه. یا خدا نکنه چندتا دختر گروهی کنار هم راه برن، دیگه نمیشه کنترلش کرد، اینقدر محو تماشا میشه که اگه 18 تا 18 چرخ هم از روش رد بشن اصلاً متوجه نمیشه.

دختره هم برا نشون دادن معشوقه هاش و چشم رو هم چشمی با دوستش هر دقیقه به یکی ازونا میس میندازه تا بگه ببین چقدر کشته و مرده دارم. حالا خبر نداره همون کشته مرده هاش با صد نفر دیگه مثل خودش هستن. یا موقعی که با دوستاش میخواد بره بیرون اینقدر بتونه کاری میکنه که از کنار هر پسری رد شد بهش نگاه کنه و پزش رو پیش دوستاش بده.

پسرانی که ضعف دختر و دخترانی که ضعف پسر دارند

این دو گروه تو خیال خام خودشون فکر می کنند که خیلی مهم هستند و هرجا که میرن همه براشون دست و پا میشکنن. اما خبر ندارن که پسرا دنبال لذت های جنسی هستند و دخترا هم دنبال خالی کردن جیب پسرا. یعنی هردوتا گروه بشدت ساده تشیف دارند و فکر می کنند همدیگه رو رنگ می زنند و زرنگند.

از لحاظ روانشناسی این دخترها و پسرها نسبت به هم اعتیاد دارند. افراد براشون مدتی کوتاه مهم هستند و خیلی زود دلشون زده میشه و میرن دنبال کیس جدیدتر.

اما آخرش تا کجا؟ تا کی؟ تا چه تعداد؟ اول و آخرش باید به یکی اعتماد کرد که بشه باهاش زندگی کنن. اما چطور میشه به کسی اعتماد کرد که با صد نفر بوده و هیچ اعتمادی نیست که بعد از ازدواج با صدتای دیگه نباشه؟ درواقع پایه و اساس زندگی این افراد همیشه بر بی اعتمادی بنا خواهد شد و حتی بعد از ازدواج هم دست به خیانت خواهند زد...



نوشته شده توسط : زریافتی


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 136638
کل یادداشتها ها : 189