سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبرسایبری تاسوکی

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛ غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

هیئت خادمین موسی بن جعفر(ع)به مناسبت شهادت امام باقر(ع)مراسم عزاداری برگزارمیکند.

زمان:یکشنبه ساعت19:30

مکان:طالقانی سه بعدسالن شهیدجمالزهی مسجدامام موسی بن جعفر(ع)

 



نوشته شده توسط : زریافتی

حضرت رضا(ع) فرمود: پدرم از پدرش جعفر بن محمّد و آن حضرت از پدر خود از جدّ بزرگوار خویش(ع) نقل فرمود که:

حضرت على(ع) فرمود: تصمیم به ازدواج گرفتم، ولى جرأت نمى‌کردم، این‌ مطلب را به حضرت رسول(ص) عرض کنم و مدتى این موضوع شب و روز در فکرم بود تا اینکه روزى بر حضرت رسول(ص) وارد شدم و آن حضرت‌ فرمودند: اى علی!

عرض کردم: بفرمایید اى رسول خدا!

فرمود: آیا میل و رغبتى به ازدواج دارى؟

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : زریافتی



نوشته شده توسط : زریافتی

احداث 20 واحد گلخانه ای در منطقه سیستان
شنبه 6 مهر 1392 ساعت 15:27
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اشتغالزایی مناطق مختلف استان احداث 20 واحد گلخانه ای در منطقه سیستان در برنامه قرار گرفته است.
احداث 20 واحد گلخانه ای در منطقه سیستان

سردار مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود: 5 پروژه پرورش شترمرغ در زابل نیز بزودی راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: احداث دو زمین ورزشی روباز نیز در دستورکار است.


سردار مرتضوی خاطرنشان کرد:امروز سپاه در عرصه های سازندگی و عمران تلاشهای جهادی را انجام می دهد.

وی باشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس نیز افزود: بیان و واکاوی رشادتهای رزمندگان اسلام برای نسل جدید از ضروریات است که برای حفظ ارزشهای شهدا و دفاع مقدس باید بازگو شود.



نوشته شده توسط : زریافتی

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زابل با تاکید نمازگزاران بر رعایت تقوا اظهار کرد: طبق تعالیم و آموزه‌های دینی‌مان، خداوند ستارالعیوب است یعنی گناهان بندگانش را می‌پوشاند و آنها را مخفی می‌کند.

وی افزود: بنابراین خداوند متعال نه‌تنها گناه بنده‌اش را می‌پوشاند بلکه آن را به روی بندگانش نیز نمی‌آورد تا آنان به عظمت و بزرگی پروردگار یگان پی ببرند.

خطیب جمعه زابل بیان کرد: چنانچه انسانی بتواند در این دنیا به توبه واقعی برسد از لطف و رحمت الهی دور نخواهد شد.

طباطبایی تاکید کرد: چه خوب است انسان از رحمت و لطف الهی غافل نشود و سعی کند تا مرتکب گناه نابخشودنی نشود و مورد عذاب الهی قرار نگیرد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و شهامت‌های رزمندگان اسلام گفت: 8 سال دفاع مقدس، درس‌های بسیاری برای ملت ایران داشت که باید هر آنچه در دوران جنگ بر ما گذشت به نسل جوان امروزی نیز منتقل شود تا آن ها با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهیدان بیشتر آشنا شوند.

خطیب جمعه زابل افزود: جنگ علیه کشور ما یک جنگ محلی و منطقه‌ای نبود بلکه یکی از بزرگ‌ترین حوادث تاریخی جهان به شمار می‌رفت.

طباطبایی عنوان کرد: این جنگ دو بال داشت که یک بال جنگ، تدبیر و محاسبه‌گری و بال دیگر آن ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله با قدرت ایمان الهی، استعداد و خلاقیت جوانان، روحیه شهادت طلبی و شهامت و شجاعت و رهنمودهای شایسته حضرت امام (ره) به پیروزی رسید



نوشته شده توسط : زریافتی

وصیت‌نامه سردار شهید ‘حاج قاسم میرحسینی’ که توسط ‘رمضان نورا’ هنرمند سیستان و بلوچستان به وسیله زعفران کتابت شده است؛ برای نخستین‌بار در حاشیه نماز جمعه زاهدان به نمایش گذاشته شد/ این اثر هنری 23 متری ثبت جهانی شده است

 



نوشته شده توسط : زریافتی


به نام خدا، من می خواهم در آینده شهید بشوم. برای این که.....؟؟؟"..."

معلم که خنده اش گرفته بود، پرید وسط حرف مهدی و گفت:

«ببین مهدی جان! موضوع انشا این بود که در آینده می خواهید چه کاره شوید. باید در مورد یه شغل یا یه کار توضیح می دادی. مثلاً پدر خودت چه کاره س؟

...-آقا اجازه! شهید شده

 



نوشته شده توسط : زریافتی

شهید کیخا یک بار شیمیایی شده و دو بار زخمی و  و عاقبت در دهم اردیبهشت سال 1366 در منطقه عملیاتی ماهوت عراق به شهادت رسیده و پیکر معطرش در منطقه جا می ماند. تا این که پس از مدت های زیادی که خانواده در پی جنازه شهید گمنام...
به یاد شهید عزت الله کیخا

افلاکیان" این هفته مهمان خانواده شهیدان، دو بسیجی دلاور، دو بردار «علی اکبر و عزت الله، شهید گمنام» فرزندان «حسین کیخا» که پدر شهیدان نیز خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همپای فرزندان در مقابل دشمن ایستاد، جنگید و پاره های تن خود را فدای آرمان های الهی خویش کرد و اکنون در گوشه گمنامی خویش سکنی گزیده است.

«شهید علی اکبر کیخا، مجرد، متولد: 1345 در دهم اردیبهشت سال 1361 «عملیات بیت المقدس» در منطقه دو کوهه به شهادت رسید» و بردار بزرگ تر «شهید عزت الله کیخا، متاهل، متولد: 1340 منطقه ماهوت عراق در تاریخ دهم اردیبهشت سال 1366 به شهادت رسید و مفقود الاثر شد» ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : زریافتی

 



نوشته شده توسط : زریافتی


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 136918
کل یادداشتها ها : 189