سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبرسایبری تاسوکی

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛ غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

نماینده مردم زابل، هیرمند، زهک و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات تروریستی و ددمنشانه به منظور ضربه زدن به اتحاد مردم و نظام اسلامی نشانگرعمق کینه و عداوت دشمنان انقلاب اسلامی است.

سید باقر حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بار دیگر در یک توطئه از قبل برنامه‌ریزی شده یکی از قضات تلاشگر دادگستری و همکار ایشان به دست عوامل استکبار جهانی به شرف شهادت نائل شدند.

حسینی با بیان اینکه این خادمان بزرگوار در راه انجام وظیفه و اجرای عدالت و امنیت قربانی توطئه مزدوران بیگانه شدند افزود: این گونه اقدام ها نه تنها خللی در عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد مناسب با تبهکاران به وجود نمی‌آورد بلکه دستگاه قضایی را در برخورد با این گونه شرارت‌ها مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی ترور دادستان شهرستان زابل را نشان از نقش مؤثر قضات دادگستری در برخورد قاطعانه با اشرار و مفسدان دانست  و افزود: افراد خود فروخته و شروری که تاب مشاهده پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و همچنین این منطقه را نداشته هر بار به بهانه و توطئه ای جدید سعی بر به هم زدن آرامش و امنیت مردم و همچنین ضربه به پیکره وحدت و اتحاد مردم دارند.

حسینی همچنین ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه این ضایعه اسفناک را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهیدان و جامعه قضات کشور تسلیت گفت و اطمینان خاطر داد: به زودی نیروهای امنیتی و انتظامی عوامل این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند.



نوشته شده توسط : زریافتی


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 137380
کل یادداشتها ها : 189