سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبرسایبری تاسوکی

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛ غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

در فاصله ای نه چندان طولانی پس از ترور دادستان زابل چند نفر به جرم ترور دادستان زابل دستگیر شده و هم اینک در اختیار دستگاه امنیتی قرار دارند. به گزارش گندم پرس به نقل از رجانیوز، یک منبع آگاه در گفتگو با زاهدان پرس در اینباره گفت:  پس از ترور دادستان زابل دو اقدام

دادستان زابل

 

 

 

در فاصله ای نه چندان طولانی پس از ترور دادستان زابل چند نفر به جرم ترور دادستان زابل دستگیر شده و هم اینک در اختیار دستگاه امنیتی قرار دارند.

به گزارش گندم پرس به نقل از رجانیوز، یک منبع آگاه در گفتگو با زاهدان پرس در اینباره گفت:  پس از ترور دادستان زابل دو اقدام اساسی صورت گرفت؛ اول فهرستی از پرونده های حساس اخیر دادستان و همچنین فهرستی از تهدیدکنندگان وی تهیه شد.

 

وی افزود: از مجموع علائم به جای مانده از حادثه و تقاطع دادن آن به اطلاعات تهیه شده و کمک خبری مردمی برخی مستندات برای دستگیری تعدادی در اینباره بدست آمد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: تعدادی در اینباره دستگیر شده اند که پرونده در حال حاضر در مرحله بسیار حساس اطلاعاتی قرار دارد و نمی توان در اینباره کوچکترین اظهار نظری کرد.

 

این منبع آگاه افزود: در اینکه گروهک جیش العدل مدعی  این ترور شده فعلا نمی توان اظهار نظر قطعی کرد ، تحقیقات در اینباره ادامه دارد که در اسرع وقت به اطلاع مردم استان و علی الخصوص مردم لایتمدار سیستان خواهد رسید.

 

 

وی افزود: حوادثی پیش از این نیز داشته ایم که همزمان چند گروه تروریستی برای مطرح کردن نام خود بلافاصله مدعی انجام آن می شدند که بعدا معلوم شده که کار جریان دیگری بوده است.

 

 

این منبع آگاه  تصریح کرد: از مجموع اقدامات اطلاعاتی موفقی که تاکنون  حاصل شده  مسلم است که بزودی پشت صحنه این حادثه تروریستی مشخص و به اطلاع مردم شریف سیستان و بلوچستان خواهد رسید



نوشته شده توسط : زریافتی


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 137385
کل یادداشتها ها : 189