سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبرسایبری تاسوکی

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛ غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زابل با تاکید نمازگزاران بر رعایت تقوا اظهار کرد: طبق تعالیم و آموزه‌های دینی‌مان، خداوند ستارالعیوب است یعنی گناهان بندگانش را می‌پوشاند و آنها را مخفی می‌کند.

وی افزود: بنابراین خداوند متعال نه‌تنها گناه بنده‌اش را می‌پوشاند بلکه آن را به روی بندگانش نیز نمی‌آورد تا آنان به عظمت و بزرگی پروردگار یگان پی ببرند.

خطیب جمعه زابل بیان کرد: چنانچه انسانی بتواند در این دنیا به توبه واقعی برسد از لطف و رحمت الهی دور نخواهد شد.

طباطبایی تاکید کرد: چه خوب است انسان از رحمت و لطف الهی غافل نشود و سعی کند تا مرتکب گناه نابخشودنی نشود و مورد عذاب الهی قرار نگیرد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و شهامت‌های رزمندگان اسلام گفت: 8 سال دفاع مقدس، درس‌های بسیاری برای ملت ایران داشت که باید هر آنچه در دوران جنگ بر ما گذشت به نسل جوان امروزی نیز منتقل شود تا آن ها با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهیدان بیشتر آشنا شوند.

خطیب جمعه زابل افزود: جنگ علیه کشور ما یک جنگ محلی و منطقه‌ای نبود بلکه یکی از بزرگ‌ترین حوادث تاریخی جهان به شمار می‌رفت.

طباطبایی عنوان کرد: این جنگ دو بال داشت که یک بال جنگ، تدبیر و محاسبه‌گری و بال دیگر آن ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله با قدرت ایمان الهی، استعداد و خلاقیت جوانان، روحیه شهادت طلبی و شهامت و شجاعت و رهنمودهای شایسته حضرت امام (ره) به پیروزی رسید



نوشته شده توسط : زریافتی


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 137118
کل یادداشتها ها : 189